مخالفت قاطع نسل «Z» با محصولات صهیونیستی؛ «صادرات تل آویو در معرض خطر بزرگی قرار دارد»
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، پایگاه صهیونیستی گلوبس اذعان کرد که رژیم صهیونیستی در آخرین جایگاه در دسته بندی برندهای تجاری داخلی قرار دارد.
بر اساس این گزارش، یک نظرسنجی در ماههای گذشته در میان ۴۰ هزار نفر در ۲۰ کشور درباره شش شاخصه قدرت برندهای تجاری مانند سیاست، فرهنگ، مردم، صادرات، مهاجرت و گردشگری برگزار شد.
نتایج بررسیها نشان میدهد که نسل جدید (نسل زِد) به صورت قاطعی با رژیم صهیونیستی مخالف است و کمترین امتیاز را به این رژیم در تمام زمینهها میدهد.
در این گزارش آمده است که یک تحریم عملی در قبال محصولات این رژیم وجود دارد که باعث شد صادرات تل آویو در معرض خطر بزرگی قرار بگیرد. محصولاتی که علامت ساخت اراضی اشغالی را دارند مورد نفرت هستند.
موتی شرف مؤسس شرکت برندهای اسرائیل که برای تبلیغ این برندها در عرصه جهانی تلاش میکند اذعان کرد که علامتهای تجاری رژیم صهیونیستی از زمان آغاز جنگ در شرایط بسیار بدی قرار دارند.