جامعه > رفاه و خدمات اجتماعی

تمدید فرصت اصلاح و تکمیل اطلاعات در سامانه ثبت حقوق و مزایای‌ کارکنان



به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان اداری و استخدامی کشور، پژمان امید مقدمی، معاون حکمرانی الکترونیک و هوشمندسازی دولت این سازمان گفت: پیرو درخواست‌های مکرر دستگاه‌های اجرایی کشور در رابطه با امکان اصلاح و تکمیل اطلاعات حقوق و مزایا در سامانه ثبت حقوق و مزایای کارکنان، فرصت مجدد برای صرفاً یک مرحله و طی بازه زمانی ۶ تا ۱۱ اردیبهشت ماه سال جاری در نظر گرفته شد.

وی افزود: بر این اساس دستگاه‌های اجرایی مشمول ماده ۲۹ قانون برنامه ششم توسعه می‌توانند در بازه زمانی مذکور حقوق و مزایای ماه‌های دی، بهمن و اسفند سال ۱۴۰۳ را اصلاح و به‌روزرسانی کنند.

امید مقدمی تاکید کرد: مهلت ویرایش و بارگذاری اطلاعات قابل تمدید نبوده و پس از آن امکان بررسی درخواست‌های مطروحه وجود نخواهد داشت.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا