استان ها > لرستان

برای حضور و رقابت در بازار باید روی برندسازی کار شود



احمدرضا دالوند ۱۷ بهمن در حاشیه افتتاح واحد تولیدی دوربین‌های مداربسته شهرستان ازنا در گفت‌وگو با ایسنا بیان کرد: با توجه به تعدد و نوع کالاهایی که امروز در بازار وجود دارد، یکی از شاخص‌ها برای موفقیت یک مجموعه و شرکت در این بازار، برندسازی است.

وی افزود: برای برندسازی باید کیفیت کالا و کنترل‌ها را افزایش داده و همچنین رضایتمندی ارباب رجوع را جلب کرد.

دالوند گفت: در بحث صادرات حتی بسته‌بندی و نحوه ارائه کالا مهم بوده و می‌تواند در بازار فروش و رقابت‌ در بازار کمک کننده باشد.

معاون هماهنگی امور استانداری لرستان یادآور شد: در بحث برندسازی در واحدهای تولیدی استان مقداری ضعیف هستیم و باید بیشتر در این خصوص کار کنیم و یک موضوع مغفول مانده است.

انتهای پیام



منبع:ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا