استان ها > اصفهان

ثبت ۱۹ هزار شکایت در حوزه راهداری در استان اصفهان



مریم تاکی امروز دوشنبه ۲۰ اسفند اظهار کرد: از مجموع ۱۸۲ هزار و ۶۲۹ تماس برقرار شده با تلفن گویای ۱۴۱ استانی در سال ۴۰۳ به تعداد ۶۱ هزار و ۸۷۸ تماس به‌وسیله کارشناسان پاسخ‌گویی مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان پاسخ داده شده است.

وی افزود: در مجموع این تماس‌ها، تعداد ۱۹ هزار و ۹۱۶ شکایت ثبت شده است که از این حیث رتبه سوم ثبت پس از ستاد مرکز مدیریت راه‌های کشور محسوب می‌شود.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اصفهان با توجه به تحلیل و جمع‌بندی شکایات ثبت شده در سامانه سوانح و حوادث جاده‌ای به‌وسیله این اداره کل در سال جاری بیان کرد: مشکلات راه‌ها با ۶۴ درصد بیشترین سهم از تماس‌های سامانه ۱۴۱ را در بر می‌گیرد و بعد از آن مسائل حوزه حمل‌ونقل باری، مسافری، عوارضی‌ها، امداد خودرو و مراکز خدمات رفاهی، ایمنی و حریم راه موضوع تماس‌ها بوده است.

تاکی مطرح کرد: از مجموع ۱۳ هزار و ۹۵۷ شکایت ثبت شده که مربوط به حوزه حمل‌ونقل بوده است، ۱۱ هزار و ۵۶۱ شکایت مربوط به حوزه کالا بوده و ۱۰ هزار و ۸۸۶ شکایت پایان پیدا کرده است و در حوزه حمل‌ونقل مسافری نیز دو هزار و ۳۶۹ شکایت ثبت شده که تمامی این تعداد در کمیسیون‌های مربوطه بررسی و پاسخ داده شده‌ است.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی اصفهان، وی در خصوص موضوع بیشترین شکایت ثبت شده در حوزه مسافر و کالا تشریح کرد:  پرداخت نکردن کرایه، نرخ نامتعارف کمیسیون جهت حمل بار و تخلیه نکردن بار در حوزه حمل‌ونقل کالا بوده و همچنین نقص فنی خودرو، تأخیر بیش از اندازه در آغاز سفر،  نبود ناوگان مسافری در حوزه حمل‌ونقل مسافر بیشترین تعدد شکایت ثبت شده را شامل می‌شوند.

انتهای پیام 



منبع:ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا