استان ها > مازندران

خدمات مشاوره تلفنی بهزیستی مازندران از مرز ۲۰۶ هزار گذشت


به گزارش طبنا، با اشاره به فعالیت سامانه صدای مشاور، اظهار کرد: خط ۱۴۸۰ به عنوان پل ارتباطی میان مردم و متخصصان روانشناسی، همه روزه حتی در ایام تعطیل از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۱۲ شب آماده پاسخگویی به تماس گیرندگان در حوزه های مختلف از جمله مشکلات فردی، خانوادگی، کودک و نوجوان، تحصیلی، شغلی، پیش از ازدواج، طلاق و تقویت مهارتهای زندگی است.
وی با اشاره به تمرکز بهزیستی بر گسترش کیفی و کمی خدمات، افزود: در سال گذشته، بیش از ۲۰۶ هزار نفر از هموطنان با این خط تماس گرفتند که نشان دهنده اعتماد جامعه به خدمات تخصصی بهزیستی و نیاز مبرم به حمایت های روانشناختی در شرایط پیچیده امروزی است.

مدیرکل بهزیستی مازندران ضمن اهمیت “دسترسی آسان، سریع و محرمانه” به مشاوران مجرب، خاطرنشان کرد: هدف ما کاهش آسیب های اجتماعی، توانمندسازی افراد در تصمیم گیری های حیاتی و ارتقای تاب آوری روانی جامعه است. خدمات خط ۱۴۸۰ رایگان است تا همه اقشار امکان استفاده از آن را داشته باشند.

بریمانی در پایان از همکاری مشاوران متعهد و متخصص استان تقدیر کرد و از شهروندان خواست برای مواجهه سازنده با چالش های روانی، خانوادگی و اجتماعی، از ظرفیت های سامانه صدای مشاور ۱۴۸۰ بهره ببرند. 

خط ملی صدای مشاور ۱۴۸۰ بهزیستی، بصورت سراسری و با حضور روانشناسان باتجربه، یکی از مراجع معتمد برای مداخلات بموقع روانشناختی در ایران محسوب می شود.



منبع:خبرگزاری سلامت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا