خدمت به مجاوران باید تشکیلاتی و مستمر باشد
ارتباط فردا: آیتالله سید احمد علمالهدی در دیدار با هادی غلامی، مدیر امور مجاورین بنیاد کرامت آستان قدس رضوی که در دفتر نماینده ولیفقیه در خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: کسی که توفیق خدمت در آستان مقدس رضوی را پیدا میکند باید فعالیتها و اقدامات او نیز مورد رضایت امام رضا (ع) قرار بگیرد.
نماینده ولیفقیه در خراسان رضوی افزود: خدمات و فعالیتهای بسیاری در حرم مطهر رضوی انجام میشود که هرکدام بهنوبه خود ارزشمند و قابلتحسین است اما برای انجام بعضی از خدمات امام رضا (ع) خودشان افراد را انتخاب و استخدام میکنند.
وی با بیان اینکه فعالیت شما در بنیاد کرامت آستان قدس رضوی از قبیل چنین خدماتی است، ادامه داد: بسیاری از زائرانی که به حرم امام هشتم (ع) مشرف میشوند، حاجتهای مادی دارند و ازآنجاکه آن حضرت هیچ حاجتی را بیپاسخ نمیگذارند و تفاوتی بین زائران خود قائل نیستند، شما عزیزان عوامل ایشان برای انجام این مقصود هستید.
علم الهدی با اشاره به اینکه جدیت، پشتکار و روحیه تشکیلاتی داشتن، ویژگیهای بارز شما در دوران مدیریتی است، تأکید کرد: امیدواریم برنامهریزی خود را در خدمترسانی به مجاوران بهگونهای انجام دهید که بتوانید استمرار داشته باشید و دچار وقفه نشوید.